Monday, April 11, 2011

Membina Blog Secara Mudah

Salam frenz,

Minggu lepas saya telah menghadiri satu Seminar yang hebat di KLCC mengenai Revolusi Perniagaan Internet. Dalam seminar tersebut ada disampaikan cara membina blog secara mudah. Penceramah telah berkongsi cara bagaimana untuk membuat laman blog yang berbayar dan yang tidak berbayar sepert blogspot.com.

Walaubagaimana pun, masih ramai yang tidak tahu bagaimana untuk membina blog secara mudah. Saya telah membina lebih daripada 6 blog. Kebanyakkan blog diminta oleh rakan-rakan saya yang tidak tahu bagaimana untuk membuat blog. Saya menggunakan blogspot.com yang percuma di internet. Saya telah menjadi agak mahir dalam membuat blogspot ini. Dalam masa 10 minit halaman blog telah dapat saya bina dan dimasukkan dalam internet.

Membina blog secara mudah memang mudah bagi sesiapa yang telah membinanya sendiri. Walaupun ada arahan yang diberikan ie dalam bahasa Inggeris. namun masih ramai yang gagal untuk membina laman blog mereka sendiri. Ramai pelanggan menggunakan blogspot.com untuk membuat laman blog bagi kegunaan sendiri atau untuk tujuan perniagaan.

Saya sedia membina laman blog anda dengan bayaran yang amat berpatutan dan ianya akan disiapkan dalam masa 30minit lengkap dengan muat turun yang pertama. Membina blog secara mudah memang mudah jika saya berkongsi dengan anda bagaimana untuk membuatnya satu persatu bermula dengan membuat laman blog anda sendiri.

Jika anda berminat, sila hubungi saya di 0193765349. Membina blog secara mudah semestinya mudah. Anda akan berpuashati dan merasa berbaloi.

No comments:

Post a Comment